söndag 16 augusti 2009

malmöfestivalen

var på malmöfestivalen igår, som jag glömde berätta om.

Det var inte så himla roligt, att trängas med tusentals personer när man egentligen inte har humöret inne, så brukar det inte bli så lyckat. Men det var inget slagsmål, inte som jag var inblandad i iallafall. Vilket var ganska skönt! Det brukar alltid bli bråk annars, vet inte varför? Men jag har någon slags magnet, som drar till sig att töntiga små tjejer som bara springer runt och letar bråk. - ganska jobbigt faktiskt -.-

Men iallafall, så träffade jag en tjejvän där och hennes pojkvän. Skulle träffat några till, men efter många om och men så kom dem inte, så det blev bara vi. Skulle gått och sett ; Miss Li och Veronica Maggio, men det blev inte så. Missade dem, pga olika anledningar. Men vi såg Timbuktu, som vi absolut inte kunde missa. Det är ju ett måste, lixom!

Han var lika bra som alltid, dock var där inte lika mycket ös som det var sist jag kollade på honom. Vilket var lite synd! Men det blir ju inte bättre än vad man gör det till så ^^

Inga kommentarer: