onsdag 12 augusti 2009

mot affären!

jag och ett par kompisar planerade igår att anordna en kräftskiva nu ikväll och det gick som planerat, vilket det brukar göra. Så ikväll runt fem tiden så ska vi alla samlas hemma hos E, där vi sedan ska tillbringa resten av vår kväll, massor med alkohol-skål och trevligt sällskap!

- det kommer bli awsome!

Runt 2-3 tiden kommer två, eventuellt tre, av mina flickvänner till mig, där vi ska fixa och dona inför kvällen. Bland annat med sallad och annat gott som vi ska ha med oss. Dessutom att göra oss i ordning :)

Ringde precis min äldsta syster och frågade ifall hon kunde ställa upp som lite Taxi, eftersom jag har ingen lust att ta en massa matkassar på bussen. Och det ville hon. Så nu blir det mot affären!

1 kommentar:

SAn sa...

vad mysigt och kul det lät :)
Äter du kräfter? är du mer förståndig än din syster?! :O

(inte för att jag äter det, men ändå :P)