måndag 10 augusti 2009

muuums!

like i said, så fyller ju min kära mamma år i morgon. Så jag har lovat henne att hjälpa till lite idag med det som behövs, dock ville jag inte ge mig på städning - eftersom det är riktigt tråkigt! Men det får väl göras ändå, senare dock. Så jag gav mig på bakning istället :)

Satt och pratade med Ricke förut och han nämnde att han ville ha en kladdkaka där det stod; Rickeh på. Dock kan det ju inte stå Ricke, när det är min mamma som ska ha den :/ ? Men jag kanske kan uppfylla hans önskning en annan dag, haha. Så min bakning blev; Kladdkakor. Jag ska skriva någonting på varje kaka, med hjälp av glasyr + att jag ska dekorera dem lite fint.

Det finns dock ett litet smått problem: MAMMA FÅR JU INTE SE DOM?! Så jag måste på något sätt få henne att inte titta när jag gör det och sedan hålla henne från kakorna tills i morgon då gästerna kommer. Hm, undrar hur det kommer gå ;o ?



Inga kommentarer: