torsdag 6 augusti 2009

nalle puh

Ja, som jag berättade förut så hade jag ingen idé om vad jag skulle hitta på idag och det hade jag rätt i. Förutom att göra mig i ordning, har jag inte gjort någonting. Det känns riktigt kasst! Jag har ingen aning om vad jag ska hitta på. Evelina skulle kommit förut så skulle vi gått och fikat och tagit en runda genom stan, men det blev inte av. Så här sitter jag, själv ännu en gång!

Pratade ju om att ta en promenad, men det har inte heller hänt. Men jag får snart fyrkantiga ögon om jag fortsätter att sitta här framför datorn, förstår inte folk som kan tillbringa hela dagen framför datorskärmen? Så jag tänkte gå och ta på mig mina söta joggingbyxor, linne och skinnjackan och bege mig ut på en liten färd. Men jag ska ta det lugnt, ingen stress. För sådant orkar man inte med.

citerar Nalle Puh; "om man inte vet vart man ska,
behöver man inte ha bråttom. För man vet ändå inte när man är framme."

2 kommentarer:

SAn sa...

Nalle Puh är en smart liten kille :)

Maja sa...

Smart nalle! Jag älskar det citatet men jag kan aldrig riktigt komma ihåg hur det går=P