torsdag 20 augusti 2009

perfect

pappa lämnade precis huset för att åka iväg på någon typ av grill-fest , som han blivit bjuden på. Det lät super mysigt och vädret är inget annat än perfekt för grillning, så det kommer nog bli väldigt lyckat för hans del. Det är kul att se när mina föräldrar beger sig ut på någonting roligt :)

I morgon bitti åker både mamma och pappa iväg på en liten "semester" utan mig och min syster, så vi har då huset för oss själva - hörde ni? Då de ska iväg på motorcykel-träff, eftersom de då är medlem i GoldWing-club (tror jag det heter?) , på Öland. De var där förra året också, så det är ju skoj att de vill åka dit igen. Det måste ju bara betyda att de hade trevligt där sist!

Inga bestämda tider om när de åker i morgon, men jag skulle tippa på att det blir ungefär samtidigt som jag beger mig iväg mot skolan. Skönt, har bara två lektioner i morgon + sovmorgon. Så det blir inte alls en jobbig dag för mig inte (; Sen blir det att bege sig hemåt, fixa och dona och sedan åka vidare till Malmö en runda. Det är ju faktiskt sista dagen på Malmö festivalen, hoppas på en lyckad kväll!

Jag tror jag hör dörren öppnas?
Det är nog mamma, bäst att springa ner och kolla läget. Ska laga mat tillsammans med mamma när hon kommer, så jag ser framemot om hon har med sig några kassar hem. Hmm(?)
- CYaa

Inga kommentarer: