torsdag 27 augusti 2009

update

Slutade skolan vid tre tiden idag, vår arobic-lärare släppte oss 40min tidigare eftersom det var 4 stycken i gruppen som inte var ombytta. Efter det gick jag en runda in på H&M och kollade lite, hittade inte så värst mycket snyggt. Eller jo, saker som jag skulle kunna tänka mig men inte har pengar till. Det får vänta tills slutet av månaden, då pengarna rullar in.

Skulle egentligen åkt till Lund efter skolan och fikat med Jonas, men det blev inte av eftersom han var tvungen att jobba kväll. Så jag och min syster åkte in och simmade ikväll igen. Dock hade vi bara 35min på oss, eftersom de stängde redan kl 19.30. Men det gjorde inget, det satte bara mer press på oss. Det gick mycket bättre idag och jag hade bestämt mig för att jag skulle simma mer idag än vad jag gjorde igår och det lyckades jag med. Jag började simma och kom fram till att jag skulle testa simma så många längder jag kunde, utan att stanna eller nudda botten.

Haha, det kändes som jag skulle få kramp redan efter sju. Men jag gav inte upp och redan efter jag kommit igång igen så försvann den känslan. Det var jätteskönt och jag hade mina tankar på ett helt annat ställe, så jag tänkte inte alls på vad jag gjorde. Dock var jag tvungen att koppla bort tankarna ett tag och komma ihåg räkningen varje gång jag bytte håll. Men jag kom upp till 27 längder på 35min, stannade 2 gånger (under 5sek, då jag räckte mig efter vattenflaskan och simmade vidare)

Jag är stolt över mig själv, jag simmade inte många längder på jättekort tid. Men att jag gjorde det över huvud taget, det är det jag är stolt över. Och att min syster också är intresserad, är super kul!

1 kommentar:

SAn sa...

fan vad najs! du ska vara stolt :)
och roligt när man är fler än 1.. då kan man peppa varandra! :) <3