söndag 30 augusti 2009

update

Vaknade i morse vid elva tiden, kunde inte sova mer - drömde faktiskt en mardröm :/ Dock kommer jag inte ihåg vad det var för något men det är kanske lika bra det, då slipper jag tänka på den inatt när jag ska sova. Haha!

Mamma ville att jag skulle följa med till min farbror, så jag fick avboka mina malmöplaner med tjejerna. Det var lite synd faktiskt :/ , men vi ska till Malmö i morgon då min brorson fyller 5. Så jag fick flytta fram fikat till i morgon eftermiddag istället! Tänkte gå en runda inne på Entré samtidigt, när man ändå är där kan man ju inte låta bli, ellerhur?

Tänkte gå och lägga mig nu faktiskt, ska upp tidigt i morgon ju. - skolan tar kål på mig - börjar med idrott första lektionen, 08.15. Utomhus dessutom? Vad tänker lärarna med egentligen..

Inga kommentarer: