måndag 31 augusti 2009

what I've been doing today. goodnight!

Kom hem från Malmö för en timme sen ungefär, det blev inget långvarigt besök hos broren min. Men det var mysigt och vi hade jätteroligt! Älskar att vi har sån humor i familjen, det hade varit väldigt tråkigt annars.

Det var ganska tråkigt att sitta på tåget i en timme utan musik, då jag glömde min ipod hos min farbror här om dagen när jag var där. Så jag tog en modetidning inne på H&M innan jag satte mig på tåget. Men den läste jag ju ut ganska snabbt? Så det var inte så skoj. Men jag fick unna mig med att titta ut genom fönstret, super tråkigt! När jag kommit fram till Malmö pratade jag med Evelina, men hon skulle inte komma förrän en halvtimme senare så jag tog bussen till Entré och gick där en runda. Hann kolla ganska många affärer och hann lägga till ganska mycket på min inköpslista, haha.

Men när hon och hennes pojkvän anlänt så gick vi upp på tredje våningen, valde ut varsin restaurang och beställde mat. Vi satt nog där i en timme, innan vi var färdiga. Och när vi väl kommit ner där nere, hann vi inte mer än att kolla en sko affär sen var jag tvungen att sticka vidare till barnkalaset. Men det var trevligt att träffa dom, bättre liten stund än ingenting :)

Broren bjöd på ostkaka med sylt och grädde, det var faktiskt gott! Trodde inte att jag skulle tycka om det först, men jag tjuvsmakade lite när m&p åt det hemma för någon dag sen, så det var inte så farligt faktiskt. Sen satt vi och snackade massa skit. Min bror hade någon "humor-bok" med felstavningar och fel användning av ord (på skyltar etc) ifrån andra länder, på engelska. Det var riktigt kul och det är helt sjukt vad fel det kan bli, genom att bara stava fel. Haha!

Nej, nu ska jag nog ta och gosa ner mig i min sääng. Sätta på lite musik och sova sött (:

1 kommentar:

Maja sa...

varför lånar du min kines-importerade mp4-spelare om du har en egen iPod? o.O