onsdag 30 december 2009

dagen innan nyår .

inte bloggat på ett tag, märkte jag. Lite dåligt av mig, i know. Men vafan, man har väl annat för sig? Känns som att det blivit en heel del festande på sista tiden, kanske inte lika bra. Men satan vad vi har haft roligt. Vissa stunder lite bättre än andra, men det finns ingenting som kan förstöra för oss.

Partypinglor, på dirren!
alltid på G, kan det bli bättre?



Idag händer inte alls mycket, bara chilla och städa. Ska storhandla senare idag, det börjar bli gaanska tomt i både kylen och frysen, haha. Har inte varit hemma på ett tag så det har inte blivit något handlande på väldigt länge..

Jag och Elin har placerat oss i varsin sida av soffan, med varsin dator i knät. Jane letade precis upp ett av mina nagellack och placerade sig vid matbordet, hon kör på svarta naglar tills i morgon. Det blir nog fint!

I morgon är det ju Nyår och vi har inte haft någonting planerat, inte förrän fem minuter sen då jag äntligen kirrade förfest och fest. Efterfesten kommer när det är dags, så det behövs ingen planering på den fronten. Det blir eventuellt festen i Höör (känns som att vi varit där en del nu, även fast vi lovat att ej åka tillbaka?) Men som sagt, vi har haft roligt. Så varför inte!

Inga kommentarer: