onsdag 22 september 2010

arbetet klart och utskrivet, men fattas en bit

Jag tror att det fortfarande är någonting fel med mitt teckensnitt här på bloggen, det har hänt någonting konstigt och det är fruktansvärt irriterande. Men jag hoppas på att det försvinner snart eller att jag kommer på hur jag ska göra för att kunna ändra tillbaka det, det går nämligen inte att ändra via inställningarna på designen.

Arbetet är klart, det jag pysslade med igår, samhällsarbetet om politik - ett parti. Vi valde att skriva om Vänstern, egentligen vet jag inte riktigt varför. Men det var väl så att vi ville disskutera ett mindre parti, då det inte hörs lika mycket om dom som det gör med Moderaterna eller Socialdemokraterna. På så sätt, lite mer intressant!

Jag måste också säga att jag är himla glad att jag har en sådan underbar pojkvän.

Jag hade rätt, du har inte ändrats och du kommer inte till att göra det.
Jag tror det är bäst att vi fortsätter precis så här som vi nu gjort.

Inga kommentarer: