torsdag 28 oktober 2010

projektarbete

Jag tänkte planera ett bröllop, men fick veta det en aning försent då de redan hade satt igång och gjort inbjudningskort, bestämt färger och sådant. Så det fanns inte så mycket mer för mig att göra, därför ska jag istället bara vara med som en coach, påpeka dukning, servering och fotografera alla fina ögonblick. Kanske även en överraskning!

Så nu har jag bestämt mig vad jag ska ersätta denna idé med. Jag fyller ju arton nu till december, så jag tänkte ordna en lokalfest. Fina inbjudningskort, middagsbjudning och lite annat smått och gott. Det ska bli jätteroligt att få planera kvällen själv, och det kommer bli väldigt bra för mitt projektarbete!

Var bara tvungen att berätta om min lilla idé, bäst att skriva ned den någonstans som ett bevis på engagemang, haha. Nu tänkte jag ta fram min loggbok, skriva några rader och berätta om mina små ideér, då jag ska lämna in det påbörjade arbetet i morgon eftermiddag.

Inga kommentarer: