onsdag 27 april 2011

sol, bruna ben och ashton.

Det har varit riktigt skönt med en ledig dag... jag var i och för sig ledig i måndags också ... och förra veckan hade jag påsklov... men det är ju alltid gött med en extra dag, eller hur?

Idag har jag inte gjort någonting förutom ett snabbt litet prov i morse. Därefter platsade jag mig i solstolen ute på gården och där har jag legat nästintill hela dagen fram till klockan fem. Då var det dags att göra sig i ordning och sen körde jag in till stan för att titta på en teaterföreställning. Min vän lilla elin är ju teaterskådespelare så de hade uppvisning. Det var väldigt spännande att se, förut har jag inte varit så intresserad, men förut visste jag heller inte att det fanns så många alternativ av teater... Inte bara sådant för gamlingar alltså... Ett stort Tack & Bra-Jobbat till henne.

På tal om henne, visst tycker ni att även hon borde besöka bloggvärlden? Jag har alltid så himla mycket att säga om henne, oss och våra enormt roliga dagar tillsammans. Tänk då vilka historier hon själv skulle kunna berätta om.. Det hade varit spännande att läsa! Jag hoppas hon nappar på min pik jag ger henne nu, så kanske vi får läsa några rader i framtiden ^^

Nu tänkte jag bänka mig (där jag sitter) upp-kurad i min säng med en massa dunkuddar- och täcken och sätta igång en film. Har inte riktigt bestämt mig vilken, men jag tror att det blir: No strings attached. (Ashton Kutcher)

Inga kommentarer: