måndag 23 februari 2009

Ghost Whisper

Bara för att jag inte har gjort någonting idag, blev inget Malmö bara för att Jamie var för långsam och inte orkade idag. Så vi sköt upp det till morgondagen istället! Vi ska då in till Malmö för att hämta Jamie's dator hos vår bror och sedan hoppas jag på en liten shoppingrunda, eftersom jag vill ha ett par Svarta Ballerina-skor tills på Torsdag, då vi nämligen ska arbeta inne i Restaurangen. Och efter det, så önskar jag mig gärna en fikapaus på Espresso-House med en massa mys och prat :)

Jag har fastnat för en ny serie, serien är inte ny, men jag har följt andra förut ^^. Och det är då Ghost Whisper, jag har sett det ett ganska långt tag så jag ligger lite efter med att lägga upp uppdateringen, men jag såg då ett suuuperbra avsnitt igår, de var liite bättre än de andra och blev väldigt sugen på att se nästa, så jag laddade ner Säsong 1-3, maha (a).

Så ikväll blir det Ghost Whisper, som gäller <3

Inga kommentarer: