onsdag 25 februari 2009

work out.


När jag tittade mig själv i spegeln tidigare idag, så äcklades jag. Förstår inte vad jag hållt på med och hur jag har kunnat låta detta hända.

Jag vet att ni älskar mig för den jag är, men jag måste dock kunna älska mig själv. & det är någonting som jag inte gör just nu :/ ..

Så jag kom fram till att det är dags för mig att ta mig själv i kragen och göra någonting åt saken. Så idag har jag kollat runder lite på internet, om olika träningspass, priser och ställen. Men har fortfarande bestämt mig för
9'de i Höör. Det låter som ett bra ställe och priset är inte så himla farligt!

Dock har jag inga pengar för tillfället, det har blivit ganska tight denna månaden. Men mycket har också hänt, älsklingen har fyllt år och vi har förlovat oss etc. Så det är faktiskt förståeligt att pengarna försvunnit! Men tillbaka till sak, så eftersom jag inte orkar vänta längre på att "pengarna ska räcka till", eftersom att jag har förstått att jag aldrig kommer få tummarna ur
r ven om jag inte börjar direkt. Så drog jag fram min systers Träningsmaskin, använde den en stund och fortsatte sedan med olika Mag/Rygg/Lår-träningar. Otroligt härligt! Höll på i ungefär 40minuter. Inte speciellt länge, men det är första gången på ganska lång tid så jag tänkte att det räckte för idag. Ska köra ett pass i morgon bitti och fortsätta så morgon/kväll tills jag märker resultat och därefter kan jag utöka :)

Det känns skitbra att jag äntligen har kommit igång och denna gången ska jag verkligen inte släppa taget och ge upp, för jag har hittat ett mål som jag strävar efter. Och jag ska definitivt försöka att nå det! Hoppades på till sommaren, men det får ta den tid som det krävs! Jag vet att i slutändan så kommer det att gå och
fyf n vad stolt jag kommer vara då (;

Nu ska jag dock slänga mig i sängen, sätta på Ghost Whisperer, och efter det så ska jag soooova. Stor dag i morgon - ska jobba i restaurangen. Så önska mig lycka till allihopa!
PUSS&KRAM <3

2 kommentarer:

SAn sa...

Kul att läsa om hur på du är med träningen nu! :) Oavsett om man inte "behöver" träna eller vad man ska säga så är det i vilket fall så att man mår tusen gånger bättre när man gör det!! Lycka till gumman <3

Maja sa...

You go girl!=) Jag har visserligen redan hört om idag, men lycka till inför imorgon!;) Ska bli kul att få se dig in action, hoppas maten är good!^^ Puss<3