onsdag 22 april 2009

090422

Leona Lewis - I Will Be
http://www.youtube.com/watch?v=cJjORU0lLwA

Jag var inne på www.BRANDOS.se och hittade några fina skor för ett tag sen. Så jag tänkte dela med mig och ni får gärna kommentera och berätta vad ni tycker? Jag gillar de båda, det är saftigt pris på dem dock. Men de första paret hade lätt varit värt det :p



  • Sandalett från Replay.
  • Ut- och insida i satin.
  • Justerbara spännen runt vristen.
  • Innersula i skinn.
  • Sula och klack i kork, yttersula räfflad gummi.
  • Klackhöjd på ca 11,5 cm, platå på ca 3 cm
  • Kostar: 1049 kronor.
  • Stövlar från Steve Madden.
  • Utsida i skinn med tryck knappar på in- och utsidan av skaftet.
  • Insidan är tunnfodrad textil runt skaftet, fot och innersula i syntet.
  • Klackhöjd på ca 11,5 cm, dåld platå på ca 2 cm.
  • Skafthöjd på ca 36 cm, omkrets på ca 36 cm i stl 39.
  • Kostar: 1999 kronor.

2 kommentarer:

Anonym sa...

sv: Åh tack så mycket vad glad jag blir ! Tröjan finns på herravdelningen på Carlings och är faktiskt min pojkväns ! :)

http://annaahellgren.blogg.se

Maja sa...

looove steve madden!!<3