tisdag 21 april 2009

träna, träna, träna

Efter skolan idag åkte jag direkt till gymmet, för att träna lite kondition samt absövningar. Jag lyckades dock få lite sällskap av Linda och det blev på så sätt trevligare. Och när jag kom hem efter träningen så hade mamma köpt ett nytt tränings-set till mig. ( Brunt & Rosa - cute ^^ !




Imorgon blir det dit lite senare på kvällen och träna Box, jag har faktiskt inte testat det förut. Men det är alltid roligt med lite nya saker och utmaningar. & på Torsdag blir det eventuellt att träna S.V.E.T.T , det är då en typ av Aerobic (stavning?) , dock lite mer hopp och studs.

2 kommentarer:

Anonym sa...

sikken fining till blogg.

Kika gärna in på min blogg där jag skriver om mitt liv som tonåring i Luleå, och om mina intressen som dans, fotografering, musik och SJÄLVKLART kläder ! Jag skriver också en heldel om den stora kärleken i mitt liv. Verkar det intressant måntro ? Klicka dej då fram till http://annaahellgren.blogg.se illa kvickt !

SAn sa...

Box är skitnajs! Bra träning för hela kroppen! :) vad tyckte du om det?
Puss<3