måndag 13 april 2009

fake , fake , fake!

säg aldrig att du älskar mig, om du inte menar det.
prata inte om känslor, om det inte finns några.
titta mig inte i ögonen, om det du säger är en lögn!

Man behöver inte göra sig till för att kunna vara någons vän? Jag förstår mig inte på människor som kallar sig vara ens vän, när de en dag senare vänder ryggen till och snackar en massa skit. Det är inte att vara vän med någon, kan jag tala om.

Vem f n vill ha vänner som alltid springer bakom ryggen på en, och vänner som aldrig backar upp en när det väl gäller någonting? Det är meningen, som vänner, att man alltid ska finnas där för varandra. Att man inte ska leka med varandras känslor. Jag känner personer som i flesta fall håller på såhär, men sluta - för det är F n Inte Okej!

Idag är bara en sån dag.
Fråga inte,
bara bevis på att ni känner igen, er.
- F U all.

Inga kommentarer: