tisdag 31 mars 2009

spontant.

Jag lovade ju att uppdatera er om hur min helg har varit, och den var helt underbar (förutom en tråkig händelse). I fredags så var jag hemma med mamma och pappa, vi käkade tacos och jag och mamma gjorde supergoda drinkar till oss medan vi lagade maten :) Till efterätt hade vi förberett oss för att fixa till en fin ostbricka och såklart en matchande drink till det också (a). Men vi glömde faktiskt bort det , för någon av oss blev väldigt sugen på Glass. Så det blev en glass-efterrätt istället, men det gick lika bra det! Det var jättemysigt och det var kul att kunna ha kul med m&p!

På natten mellan fredag och lördag, sov jag dock bara mellan 22-01, blev sedan väckt och det höll mig därefter vaken hela natten. Det gör ingenting, jag hann kolla på väldigt många avsnitt av
Ghost Whisper - dock med en orolig mage! Och eftersom att jag var orolig så råkade jag göra ett impuls-köp på internet, som bestod av en jättesöt klänning och ett par super snygga högklackat. Det gick på 450, så det var dock ingenting dyrt eller som jag ångrar. Men det var ganska kul ^^

Idag - Tisdag.

Det har varit en super skön dag, med väldigt härligt väder och det har varit en lugn skoldag. Jag och Amanda bestämde oss för att vi skulle ta en runda ner till Stan på Lunchen och bestämde också oss för att vi ville ha Bakad Potatis igen. Elin följde också med! Det var mysigt :)
När vi sedan ätit upp så gick vi en runda in på
H&M , för vi kom in på samtalet "bikinis" och Amanda fick ett ryck och ville testa några. Så det gjorde vi, allihop! Men Amanda var den enda som fastnade för något. Hon hittade två stycken, likadana fast olika färger. Och kunde inte bestämma sig om vilken som var snyggast, så vi kom överrens om att hon skulle köpa Båda två - och det gjorde hon, haha! Efter H&M, var det dax för Vero Moda. Och direkt när vi kom innanför dörren så hittade jag ett par snygga Jeans-shorts som jag beslutade mig för att testa - och dem satt skitnice :) , så jag köpte dem! ' snacka om impuls-köp '

2 kommentarer:

SAn sa...

Impulsköp är väldigt vanligt och roligt :)

what about me? sa...

det var då några bra köp, verkligen :) <3