torsdag 7 maj 2009

7/5 - turdag!

igår när jag läste mitt horoskop i Metro (som jag oftast snappar upp på morgonen), så stod det att idag skulle vara min turdag. Men i morse så kändes det som om att hela dagen bara skulle gå nerför, av någon anledning? Men tvärtom, jag brukar lita fullt på mitt horoskop. Och det fungerade även idag. Denna dagen har varit jättebra! Jag fick reda på att jag klarat kursen Varmkök, och vi slutade en hel timme tidigare än vad vi brukar göra, när vi är i Restaurangen - vilket är toppen! När jag kom hem, bestämde jag mig för att byta om och åka in och träna. Men när jag väl stod där i träningskläder, så talade min syster om för mig att vi väntade besök (min syster hade nämligen planerat en tjejkväll), så det var ju bara till att kasta av mig kläderna och på med något finare. - Hann dock inte sminka mig, men jag drog till mig en mascara när jag smet iväg på toaletten, så det blev skitbra (Y).

Min syster fixade till vars en drink till oss när alla anlänt på plats, och sedan grillade vi kyckling tillsammans, samt gjorde potatisklyftor och grönsaker i ugnen. Det blev supergott! Efter maten så sprang vi upp och bytade om till Bikini , packade med oss det viktigaste - Kamera, ciggareter och dricka, sen placerade vi oss i badtunnan, ute på trädgården. Det var runt 40-41 grader, så det var alldeles perfekt (Y) ..

Måste också säga, att min pojkvän är det bästa jag någonsin kunnat önska mig. Jag älskar honom något fruktansvärt och skulle inte kunna tänka mig att leva ett liv utan honom! - Du är underbaraste, älskling :) <3

2 kommentarer:

Maja sa...

Mysigt att du var med, hjärtat!:*

SAn sa...

Det var en riktigt möjsig kväll^^

Badet i tunnan var great!! fast man blev skrynklig om fingrarna ;P

Puss!<3