lördag 9 maj 2009

9/5

Jag vaknade väldigt tidigt idag och min kropp vägrade somna om, så jag fick tvinga mig själv till att gå upp från min underbart sköna säng :/ , klockan var runt 9 när jag bestämde mig för att sätta igång datorn och så blev det. Loggade in på min blogg, men hade varken orken eller lusten för att skriva ett inlägg så tidigt på morgonen, en lördag. Så jag gick ner för att äta frukost, och hamnade i en diskussion med min pappa. Om Ekonomin, etc. En väldigt bra konversation, lärde mig ganska mycket! Men det är f*n sjukt hur mycket vi människor måste betala i skatt?! - inte bra, inte bra!

Efter jag beslutat att jag egentligen inte var hungrig så gick jag upp till mitt rum igen och tränade en stund, efter duschen bestämde mig för att göra vid mig, började med sminket. Som tog ungefär en halvtimme, försökte få samma bas som igår. Men inget är sig likt från dag till dag, så det fick bli något i stil med en Look-a-like från yesterday.

Jag gick ut en sväng förut, gick upp till min systers jobb och tog en kaffepaus med henne. Och fortsatte sedan min promenad en liten stund till, innan jag gick hem och fick en snilleblixt om att jag ville städa mitt rum. Så nu har jag precis blivit klar med min städning , det gick bra faktiskt. Fick lite hjälp av min andra syster att byta sängkläder, men jag är stolt över mig själv för att jag gjorde en bra insats (; !

Jag var på middag med min familj, hos min farbror eftersom han nyss fyllt år. Vi var runt 10pers, det var väldigt mysigt! Grillning och väldigt mycket goda tillbehör. Jag tror faktiskt inte jag ätit så mycket, på åratal. Både min och min systers mage vad uppblåsta hela kvällen, och jag ger mig f*n på att folket runt omkring tänkte "fett elr bebis" , eller vad säger du Jamie? xD .. - Men det var en bra kväll och roligt hade vi!

Några bilder från igår:
jag, innan vi åkte iväg.

jag och mitt vackra halsband.

min kära syster.
efterätterna, daimtårta och vit kärleksmums.

2 kommentarer:

Maja sa...

fett eller bäbis, fett eller bäbis XD

SAn sa...

nu blev jag hungrig...på kaka :/