söndag 3 maj 2009

allmänt

Okej, såhär är det. Eftersom att jag inte orkar spendera dag in och dag ut framför datorn, har liksom bättre för mig. Så kommer mina uppdateringar lite efteråt, men det spelar väl mindre roll eftersom ni får reda på minst lika mycket om vad jag gör, som andra som sitter och bloggar undertiden som de gör saker ^^

Min helg har varit Supér, Torsdags = Valborg, speciellt, var övernice! Det började med att jag var ganska osäker på ifall jag skulle åka till skolan eller om jag skulle stanna hemma, men jag bestämde mig i sista minut för att jag skulle åka. När jag väl kom till skolan så fick jag samtal och sms ifrån min syster och hennes tjejkompis att det var superfest i Stadsparken i Lund, såklart, men de ville ha dit mig. Så de lyckades övertala mig så jag tog mina saker och drog iväg till Lund, där de så småningom mötte upp mig inne i parken. Det blev dock ingen lång stund där, men några öl och sen var alla på Topp :) & då efter den lilla turen till parken med syster och SAn, så åkte jag vidare mot Landskrona och träffade upp J & B , vi käkade lite mat som B lagat och sen blev det dax för fest, återigen. Vi hade bestämt förfest hos B , och att vi sedan skulle dra vidare till någon kille som vi sedan skulle möta upp fler och festa vidare. - Det blev en mycket lyckad kväll, dock ingen brasa!


en väldigt dålig bild, tagen med en väldigt dålig mobil.


2 kommentarer:

SAn sa...

najs att du kom Millan!! Bättre med en liten stund än ingen stund alls ;)
Pusspuss<3

Maja sa...

Håller med föregående talare!=) Synd att vi inte skulle stanna längre men det var kul att du kom! Och det blir typ aldrig någon brasa på valborg längre känns det som;P