måndag 4 maj 2009

4/5


gjort mig i ordning , redo för skola :)

----

Denna dagen har gått väldigt snabbt faktiskt, det har inte hänt så mycket i skolan. Lugnt, som det brukar vara måndagar. Då vi bara går tre lektioner, asnice! Men jag har ju min lilla tös Määända, som alltid lyckas få det att bli lite mer liv i det hela xD .


måste också berätta att jag var lite klumpig i morse, eftersom det första jag gjorde när jag kom till skolan idag var att låsa in mina nycklar, samt mina hörlurar i mitt skåp -.- , fruktansvärt irriterande! Men jag bestämde mig för att inte klippa upp låset utan låta det vara så tills i morgon istället, då jag kan ta med mig ett nytt lås.

Så bussresan hem blev inte så bra, eftersom jag inte hade min underbara musik att lyssna på :/ , men jag fick sällskap av Sebbe så det blev roligt till slut. Han visade dessutom upp sin nya telefon, som han har skaffat. En tutch-phone, riktigt nice. & kameran var bra och nedanför har ni beviset ;)



Dessutom så fyller min äldsta syster år idag, så grattis till henne! <3

1 kommentar:

Maja sa...

*touch-phone;P tur ditt engelskabetyg är bra ändå;D