söndag 24 maj 2009

folk är inte kloka!

Vaknade senare idag än vad jag brukar, sov enda till 10.45 - super!

Jag satte mig på sängkanten och trädde på mig mina söta, rosa morgonskor. Sprang ner för trappan och kände att det var dax för frukosten, så jag gjorde i ordning två ost/gurk mackor och mina flingor. Mami & Papi kom och gjorde mig sällskap vid matbordet, då vi alla satt med vars en tidning och bläddrade igenom. Alltså, det finns så mycket sjuka saker som händer i vår värld? & inte fan gör våra kära "stadsministrar" och politikhyll j*veln någonting åt det? Nej, dom drar in våra skatte pengar, bjuder med familj och kollegor ner till något varmt land och semestrar medan hela världen håller på att rasa(?).

Ärligt talat så borde vi få in någon riktig smart kille/tjej, som skulle kunna köra över alla de som sitter bakom Politik-skiten och tala om för dom hur läget ligger till. Och berätta för dom att man inte bara kan prata en massa och sedan inte värkställa någonting! - GRR!

1 kommentar:

SAn sa...

Ska du och jag ställa upp Millan? tror vi hade kunnat få fart på både det ena och det andra ;)