söndag 24 maj 2009

söndag ?

måste hålla med om att jag inte har så roliga "ämnen" på mina inlägg precis, men vad gör det(?)..

Det är söndag, just so you know (?). Haha! Och jag har väldigt tråkigt för tillfället, borde egentligen plugga men nu är det fint väder och jag har ingen lust med att sitta och läsa hela dagarna. Jag har varit hemma 90% av denna veckan, förutom de 10% som jag tillbringade med Nadine - haha! Så nu vill jag faktiskt hitta på någonting, någon som vill? - nej tänkte inte det heller :/

Så jag gick ner och satte på mig lite smink, testade en röd/rosa ögonskugga i min systers sminkväska, som såg spännande ut. Så jag tog den och skuggade med svart, det blev ganska snyggt. Men dock har jag sminkat mig snyggare förr! Jag tror att jag ska börja använda min Eyeliner, som jag alltid gjorde förr. Den kan man göra alla möjliga sminkningar med och det blir näst intill alltid snyggt :) , så den åker nog med i min S!esta-packning !

Nu tänkte jag ringa till Sebbe, då jag hoppas att hans kompis stuckit hem så att vi kan träffas (hans kompis tycker vi då inte om). Så vi hoppas på det, men jag slänger upp ett inlägg sen igen om min super duper "roliga söndag" !

1 kommentar:

Maja sa...

värdelöst med eyleiner på festival!;P /makeupartistsyrran