fredag 15 maj 2009

makalöst!

Nu är klockan 07.12 och jag har redan gått upp, makalöst! Men som jag berättat förut så ska jag på bal ikväll, Jonas studentbal. Det kommer bli jätteroligt! Jag är ganska nervös faktiskt, kunde inte sova mer så var tvungen att gå upp nu , haha. Får nog ta en power-nap i bilen på väg till Jonas!

Igår blev det inte mycket bloggande, fast jag tänkt mig det. Gjorde ju vid mina naglar ännu mer igår, Mami hjälpte mig att välja några fina stenar som vi sedan klistrade fast :)

resultatet blev såhär, vad tycks?

Min syster är utbildad Hair-stylist och Makeup-artist, så hon ska hjälpa mig med det idag. Vi ska eventuellt möta upp henne på stationen runt lunch och sedan blir det frukost-time innan vi kör igång med det hela. Vi har redan bestämt vilka färger jag ska använda på sminket, och vilken frisyr jag ska ha. Så det kommer bli super fint. - det kommer bilder efter helgen, promise!

1 kommentar:

SAn sa...

Snyggishnaglar!!

Och Jamie berättade att du blev jättejättefin ikväll! snabba dig med bilder när du kommer hem :)

Pusskram<3