torsdag 14 maj 2009

07.45 - frukost time!

idag är det sovmorgon då ja, vilket betyder att jag kan sitta och äta frukost i lugn och ro. Hinner t.o.m blogga, som ni märker - supér!

- min frukost består av: två mackor med skinka och gurka + ett glas vatten..


det är restaurangen idag, och vi ska laga Veggo-mat denna dagen. Eftersom vi håller på att lära oss allt om Special-koster etc, förra gången var det supergod mat och vi åt allt möjligt. - det är ju dock bara bönor och fiberrika livsmedel, but i love it!



min outfit idag: en rosa "strandklänning" , för att jag vill ha någonting ledigt på mig, eftersom det är kock-kläder som gäller idag, så spelar det inte så stor roll.
Vet dock inte vilka skor det blir ännu, men jag har 30 minuter på mig att fundera, innan det är dax att springa ut till bussen..

Inga kommentarer: