onsdag 6 maj 2009

regn, regn, ösregn!

& nu sitter jag då i skolan, har Datorkunskap - har dock ingenting att göra eftersom jag redan är färdig med arbetet. Men jag får ägna lite tid åt annat undertiden, som min kära blogg och min bilddagbok ( p-rovocativo ). Idag är det ingen solig dag, för idag är det bara regn regn och åter regn, som öser ner ifrån himeln.

Ibland kan jag få små konstiga saker för mig, som att springa ut i regnet och bara låta kläderna dra åt sig allt vatten. Utan att bry sig om att håret ligger klibbat mot mitt ansikte, eller att skorna blir förstörda. ( dock finns det ju gummistövlar? - Haha. ) Jag vet inte om det bara är jag som får för mig sådana saker, eller är det bara jag som är konstig?

1 kommentar:

Maja sa...

Du är definitivt konstig!XD Men det kan vara najs att go crazy emellanåt=)jag har studsat runt i ösregn bara för att! det var blött!XD