tisdag 5 maj 2009

femte maj .

bild från igår kväll - smink borttagning pågår!


Dagens outfit: var och rotade bland mammas gamla kläder, för någon dag sen, kläder som hon haft en gång i tiden. Och hittade denna ursöta ljusblåa shortan, så jag drog på mig ett par svarta tights och ett par matchande skor. (dock syns inte skorna på bilden).



bilden är tagen ifrån den dagen då jag var och testade klänningen, det kommer fler bilder senare.


Jag åkte hem ifrån skolan lite tidigare idag, missade engelskan, men eftersom jag är så duktig så enligt min lärare så var det ingen fara med tanke på mitt betyg - vilket jag är ganska stolt över! När jag kom hem fick jag reda på att min balklänning äntligen har kommit, så vi åkte till MB och hämtade den.


2 kommentarer:

SAn sa...

Naaawi! skitfin klänning gumman! ska bli kul o se den i verkligheten^^.

Jättesnygg blus/skjorta med. vintage e bäst!! :)

Maja sa...

Du är jättefin i din klänning syster!^^ Längtar tills lördag när vi är klara med smink och hår med så jag får ta lite bilder!=) Och jaa, mammas garderob är en guldgruva;D Pusss