fredag 12 juni 2009

the big day!

Det blev ingen mer uppdatering igår än inlägget under detta, lite tråkigt kanske. Men min syster var tvungen att låna min mus till sin dator, så jag kunde inte använda min egen. Det var ett fruktansvärt väder, åskan kom och gick medan regnet bara forsade ner från himlen. Det var verkligen inte roligt! Gick upp och joinade Michelle och Sebastian när de satt och försökte få igång vattenpipan, men kolen ville inte riktigt som vi ville, så det blev inget av det heller. Sen blev det bara Tv - tråkigt nog!

(telefonen ringer, brb)

Har precis ätit frukost (min kära smoothie), dock suttit vid datorn en stund också. Kollat runder på lite olika sidor. Och så kom jag på att det behövdes en uppdatering på bloggen! Fick precis ett skrämmande samtal från en nära vän, så jag ska göra mig i ordning nu och bege mig till Lund's sjukhus. - Hoppas inte att det är så illa som det lät!

Ska sedan vidare till Kävlinge, kolla när jonas springer ut och sedan till hans bror, där vi alla ska samlas för present-öppning och mat/fika. Det kommer bli en jättebra dag (förutom sjukhus-delen) , hoppas att allting går som planerat för övrigt när det gäller studenten.

Inga kommentarer: