söndag 21 juni 2009

midsommar

det blev inga foton tagna på midsommar, vilket förvånar mig fruktansvärt mycket. Annars brukar jag alltid komma hem med super många foton som skickas hit och dit, meeen kameran hade inte blivit laddad sen studenten, so that's why!

Men dagen började med att jag blev hämtad hos Linda, av min syster och hennes man. Sedan åkte vi till CG och handlade lite needs inför dagen/kvällen. När vi väl kommit hem började klockan närma sig halv ett, vilket menades med att det började dra ihop sig. Så det blev duschen direkt, sminkning och på med kläderna. Gick sedan upp till min syster, där vi sedan åt midsommar mat och en utsökt tårta som efterrätt, drack lite och hade mysigt!

Runt åtta tiden tog jag min kära kasse och gick upp till Hampus, där resten av kvällen började. Det blev en hel del festande och musik som dunkade all världens väg, men det är sånt som behövs! När det började bli mörkt hade vi egentligen bestämt att gå ner i byn, där de har sådan tillställning varje år, men det slutade med att vi alla bytade om till badkläder och satte och trängdes i Hampus jacuzzi !

En superbra kväll och tack till alla som var med :) <3


Inga kommentarer: