söndag 7 juni 2009

hemma (?)

har varit hos min kusin idag, tillsammans med Mami, Papi och Jamie. Vi åkte dit eftersom Binne tagit studenten i Fredags och eftersom han pluggat uppe i Stockholm så blev det inget firande förrän idag, men det gjorde ingenting. Där var ganska mycket folk när vi kom dit, några av hans kompisar ramlade också in efter ett tag. Och vi ungdomar bosatte oss nere i källaren, där dem satt upp bord, stolar samt tagit fram all alkohol som skulle gå åt under kvällen.

Det blev några snapsvisor, en massa dricka och mycket skoj. Jamie bestämde sig för att stanna kvar där och fortsätta festa tillsammans med Binne, hans flickvän och vänner, medan jag åkte hem igen med M&P, eftersom jag tänkt åka till Nadine ikväll och tillbringat kvällen tillsammans med henne som vi bestämt. Dock när jag väl kom hem, så blev det ändrat och jag sitter nu (som ni märker) framför datorn, hemma - SJÄLV :(

Kunde tänkt längre än vad näsan räckte och ringt Nadine på plats och sedan beslutat mig för att stanna eller åka med hem. Men det gjorde jag inte, så jag antar att det egentligen var mitt eget fel. (jag som tjatat på min kusin att vi borde träffas oftare, haha.)

Inga kommentarer: