söndag 7 juni 2009

strumpbyxor

strumpbyxor suger apa!
-
fast ändå inte?

På väg ut till bilen när vi skulle åka förut, så hade jag tagit på mig ett par svarta strumpbyxor (tjocka sådana). Som jag snart märkte att det var hål i. Eftersom att jag inte hade några andra än de, så försökte Mami dölja det med att sy ihop det. Men direkt när jag kom ut så påpekade Papi det och sa att vi kunde stanna till på City Gross så jag kunde springa in och köpa några nya. Så det gjorde vi! Jag hittade ett par fina (också tjockare material), så jag tog dem.

Jag fick byta stumpbyxor i bilen eftersom det inte fanns någon toalett i närheten. Och det gick väldigt bra faktiskt. Efter ombytet så somnade jag (var sjukt trött).

När vi var framme så väckte min syster mig och vi gick ur bilen. När vi väl kommit ut så märkte jag att strumpbyxorna satt helt knasigt, så jag skulle försöka snurra på dom. Men då fick jag ett fel grepp och drog i sönder hela "fästet" uppe vid låret. - HEMSKT! Jag trodde jag skulle få panik, så jag blev skit arg och sa att jag ville hem igen. (men den önskan gick inte i uppfyllelse, haha.) Dock lovade Jamie mig att hålla utkik ifall det syntes, men eftersom att materialet var så tjockt och "tight" så har de fortfarande hållt. Det har inte blivit större någonting! - Men händelsen var väldigt roligt, haha!

Inga kommentarer: