måndag 22 juni 2009

hi-phone

- bilden är på min nya telefon -

Min mobil gick helt i sönder igår, tappade den på midsommar men den höll helgen ut innan den la av helt och hållet. Tur att jag fick en mobil av Jonas, annars hade jag känt mig fruktansvärt naken, haha! Dock har jag inga pengar på den nya, men det kommer snart!

Jag kom precis hem, har varit ute med två killkompisar ett tag. Gick ner till kreta och käkade pizza tillsammans, och spelade sedan krocket. Ett spel som dock inte brukar vara roligt när man är nykter, men vaf*n det blir inte roligare än vad man gör det till. Dock hade vi ganska trevligt :)

Så eftersom jag inte har någon telefon, vilket betyder att jag inte kan höra av mig till någon och att ingen kan få fatt i mig (om de inte har mitt nya nr vill säga), så tänkte jag dra igång med mitt OC-maraton medans jag fortfarande är vaken ^^

Inga kommentarer: