måndag 22 juni 2009

oc ftw !

har snoozat länge idag, ungefär en timme. Kändes väldigt bra och att jag faktiskt kunde förtjäna det idag eftersom det inte händer så ofta när jag är hemma (Y).

Mami kom hem igår, efter sin resa upp till Rättvik med sina GW mc :) , dock körde mamma bil eftersom pappa gick och blev dålig innan resan, så kunde han inte följa med. Därför blev bilen istället för motorcykeln - lite synd! Men hon hade trevligt ändå, det är viktigast.

Jag vet inte riktigt vad som händer idag (?), mer än att jag nu sitter och äter mina flingor, gott! Men jag hoppas på att någon är söt och vill leka med mig senare, annars blir jag ledsen! - Nej, men nu drar Oc Maratonet igång igen, jag och min syster fick för oss att se om Boxarna, så det blev det. Har inte kommit så långt, men började i veckan och är nu på cd 5. Men OC = mums!

2 kommentarer:

SAn sa...

O.C. är sjukt mumsigt!
het,hetare,hetast lixom!

Maja sa...

adam brody är!!