fredag 5 juni 2009

Mami is back

Nadine ringde förut och då föreslog vi att vi skulle leka ikväll, men Mami påminde mig om att vi skulle iväg i morgon, så det kanske inte var en smart idé att sticka iväg. Och jag kan väl hålla med henne, eftersom lokaltrafiken inte går att lita på speciellt mycket när man väl har en tid att passa!

Så jag är fortfarande hemma, förut blev jag lite tjurig eftersom jag inte bara vill sitta hemma - igen. Men det är inte så farligt egentligen, Mami kom precis hem och vi bestämde att det skulle bli Tacos till mat ikväll. Så vi ska snart sätta igång med det, köttet ligger på tining och snart är det dax att blanda till lite dippa och såklart skära upp massvis med grönsaker :D

Kanske kan slå på en film senare tillsammans med min kära Mami och Papi ? Jag menar, ska jag ändå tillbringa kvällen hemma så varför inte. Dock om det uppstår någonting annat, så kanske jag springer ut istället :) . Michelle skulle dessutom höra av sig senare eventuellt så vi fårse ifall vi går ut en runda!

Inga kommentarer: