söndag 28 juni 2009

underbart väder!

inte så mycket bloggande på sista tiden, som sagt så är det alldeles för fint väder för att sitta inne. Så jag lämnar bara något inlägg då och då, ibland inget alls.

Vaknade vid sju tiden, av att jag drömde en fruktansvärd dröm. Och jag var jätteargmin syster när jag vaknade (eftersom hon betedde ett svin i min dröm), så tur att hon inte var vaken när jag sedan gick upp. Haha!

Ska nog upp till Sebbe en stund, hålla han sällskap ute i värmen och snackal lite skit. Pratade i telefon med Linda förut, så det blir nog till att träffa henne senare i eftermiddag, vet dock inte vad vi ska hitta på ännu. Evve frågade ifall vi ville åka ner till Malmö och hänga med till stranden, så det kanske blir det? - we'll see.

Nu ska jag gå och göra mig i ordning, och öva lite på min sång. Det är alltid lika kul!
Btw, var hemma hos Linus igår och spelade in en låt med honom. Det gick väldigt bra till slut. Dock måste vi spela om den, eftersom det blev något fel igår som vi inte orkade rätta till.. - Men låten är strax färdig, så hoppas det blir bra :)

Inga kommentarer: