torsdag 16 juli 2009

dumbass

i morse tänkte jag sätta mig vid datorn, så jag tänkte att jag skulle in och kolla min bilddagbok och se om jag fått något kul kommenterat. Men jag fick istället reda på att min bilddagbok var borttagen, vilket betyder att någon tagit bort den för mig. Ganska surt! Eftersom jag hade väldigt många bilder och minnen där, sen 3-4 år tillbaka. En sådan grej är bara stört att göra, hur roligt är det? Visst, det är bara en internetsida, det går att göra om den (vilket jag nu gjort). Men det var så mycket som jag förlorade, bilder som jag inte har kvar. Texter och allt möjligt från olika händelser som jag "bloggat" om och lagt ut massa roliga foton på. Och nu är allt borta(?)

Känns bara så fruktansvärt omoget att lägga ner tid och energi att göra en sån grej. Sluta gå in på den istället, om den stör dig så fruktansvärt mycket -.- Men det har bara bevisat att man inte kan lita på folk över huvudtaget längre, inte ens till en sån mesig sak. Så Tack för varningen, att inte ha folk att lita på känns ju tryggt :) (Y) - Good Jobb dumbass!

1 kommentar:

SAn sa...

FAN VAD SJUKT!! :O