söndag 19 juli 2009

myskväll

suttit vid datorn hela dagen idag, pratat för det mesta bara med Ricke - skitskoj! Haha, sjukt dålig humor har han, precis som jag. Så det var inte allt för tråkigt ^^

Fram mot kvällen så bestämde jag och Sara oss för att vi skulle gå på bio och se Baksmällan, när vi väl kom fram till Biografen i Lund. Så fanns där bara 6platser kvar och hela biografen var fullsmockat med folk. Så vi struntade i det och gick och satte oss på ett ställe och åt middag istället. Vi åt kycklingsallad, med dressing + bröd. Det var ttegott :)

Tågen på hemvägen var dock jättemycket försenade, så vi tillbringade ungefär en timme på spåren och väntade på tåget som skulle ta oss hem. Men det var det värt! Det var jätteskoj att få träffa henne igen, det var längesen sist. Dessutom fick jag också reda på att min klänning (som jag letat ihjäl mig efter) ligger hemma hos henne, haha! - awsome. Så nu är det bara till att åka och hämta den :)

Nu sitter jag här vid datorn igen, tänkte lägga upp ett inlägg som ni ser. Och nu blir det på med myskläderna och sen blir det film-maraton ^^

Inga kommentarer: