söndag 19 juli 2009

n amnsdag.

vaknade av att regnet bara forsade ner från himeln, kunde inte sova när det öste ner så jag gick upp istället. In i badrummet och fräshade upp mig, sen gick jag ner och gjorde vid lite frukost. Mamma påminde mig om att jag var tvungen att se filmen klar, eftersom den skulle lämnas nu vid två tiden, så det fick jag göra. Gick upp och satte igång datorn, där jag sitter nu efter att ha kollat på filmen; Babylon A.D - huvudroll; vin diesel! Den var riktigt bra faktiskt, mycket action - me like!

Suttit och pratat lite med Rickää på msn igen, också med Saara en del. Innan pappa kom upp och gav mig en kram och sa Grattis, förstod ingenting först? Men sedan förklarade han för mig att idag är det min namnsdag. Och jag har tänkt på det hela veckan, men jag glömde bort det idag. Haha, tajming!

Inga kommentarer: