fredag 11 september 2009

Dk väntar !

har inte blivit någon uppdatering nu på en vecka , som ni kanske märkt? Och det beror på att jag har varit hos en vän hela veckan och hennes dator gick nämligen i sönder i onsdags :/ Så vi har varit utan internet nu ett tag ( som bosatta på en öde ö ) . Men nu är jag hemma igen och internet fungerar baara fint! Dock blev det inte något långvarit besök här hemma, blev nämligen "medbjuden" till Dk med ett par vänner :)

Jag tänkte egentligen inte åka, har inte så mycket pengar. Och jag ska ju snart på semester, så jag hade behövt spara! Men man kan ju inte tacka nej till ett sådant erbjudande (a) . Vi åker runt elva tiden, så jag måste snart ge mig iväg ( snabbt med make-up, kläder och skor ). Men det ska nog bli bra! Jag ska ha min nya klänning och skor ( som där är bild på längre ner i bloggen, ) det kanske blir kallt ikväll? Men jag får väl leva med det en kväll :D

Inga kommentarer: