söndag 13 september 2009

duktig jag !

Mitt humör ligger på botten idag och det hjälper ju inte att vakna och se vilket piss-väder det är ute. Men jag tycker om hösten, jag gillar förändringen. Bara inte idag - inte nu!

Men trots allt det så har jag varit ganska duktig idag, dessutom utan några protester. Proud! Mitt rum ser inte längre ut som ett bombnedslag, min kära säng har fått nya höstkläder (; och alla mina skor har fått en egen liten hörna i rummet. Det ska bli finare när vi har fixat till rummet, målat och möblerat om. Men det får duga såhär sålänge - det är iallafall okej!

Var fortfarande trött i morse när jag *ändå gick upp ur sängen, så jag satte igång en film som min kusin tipsade mig om "bring it on, fight to the finish" men hann inte se färdigt den innan jag satte igång med städningen. Så nu när jag faktiskt är färdig, tänkte jag titta färdigt på den.

Mer update under dagen..

Inga kommentarer: