söndag 27 september 2009

ingen tid till datorn !

nu är det ju såhär att jag då har varit hos Eeelion hur länge som helst nu, känns nästan som man är inneboende snart? Har t.o.m kallat henne mamma ett antal gånger, så det kanske är lika bra att man flyttar in xD

Anledningen till att jag inte uppdaterat är då för att hon på något sätt lyckats förstöra sin datorskärm xD (hur hon lyckats, vet ingen) och när jag väl varit hemma har jag inte orkat sitta vid datorn ens. Har varit iväg nästan hela tiden och har alltid haft någonting att göra - vilket har varit superskoj.

Igår åkte vi upp till falkenberg tillsammans med hennes syster och gick på en Hästshow (3'års test), eftersom hennes syster är uppfödare. De har sålt sin ena häst till någon och dom visade upp honom där, så det var roligt att se. Han skötte sig jättebra och var jättefin samt duktig :) Så det var skoj! Dock var det riktigt svinkallt, vi frös konstant. Haha! Plus att jag och Elin tappade känslan och satt och sov på varsin stol inne i ridhuset - finns bildbevis, hahaha xD

Vi åkte upp vid tio tiden och var inte hemma förrän runt tio på kvällen igen, så det blev en lång dag. När vi kommit hem så blev det tacos till sen middag - suuuupergott! Dock lite starkt, men det rensar luftvägarna så det är bra. Haha (Y)

Nej, nu ska vi göra ingenting igen så hinner tyvärr inte blogga mer, haha! Kommer mer uppdatering en annan dag. Elin hälsar att hon inte tycker om bloggar :( , men hon älskar mig ändå (a).

Inga kommentarer: