måndag 7 september 2009

no update

jävlar vilken helg alltså, det har hänt jättemycket saker. Helt knasigt! Och nästan inget av det kan jag tyvärr blogga om, vilket är ganska tråkigt. Synd att ni inte var där - haha.

Ganska mycket slagsmål om man säger så, jag själv fick min näsa knäckt. Men jag undrar hur alla andra ser ut? Haha, shit! Inte bra , inte bra. När jag såg mig i spegeln en stund efteråt, fick jag sinne när jag såg hur sne den var så jag fick knäcka tillbaka den. - det gjorde ont! Menmen..

Nej, fy alltså. Denna helgen har varit helt galen! Men den har varit jättebra samtidigt. Min vän fyllde ju arton i lördags, så vi firade fredagen som en "förfest" - vilket inte var meningen egentligen. Men så blev det och kvällen slutade med ett polisförhör, haha! Kanske inte lika lyckat? Men vi hade roligt.

Lördagen började med att vi gick upp vid åtta på morgonen, in i duschen och sen gjorde vi oss i ordning. Gick bort till affären och köpte lite frukost som vi sedan knappt rörde - smart? Inte direkt. Sen tog vi våra saker och begav oss ut mot jägers (där det var raggarträff), vi hade dock inte fixat någon som vi kunde åka med. Så vi gick en runda bland bilarna, till slut hittade vi en man som vi kunde åka med. Och vi hade jättekul så det var ett bra val :D Dock började det regna när vi nästan kört hela rundan och eftersom vi åkte cabbe så blev det ganska blött, haha. Men vi fick dra upp taget så det var inga problem :)

Sen stack vi hem till henne, slocknade en stund på deras soffa. Sen var det dags för ännu mer fest, då vi alla redan var helt slut - haha. Men klockan sex så kom alla gästerna och då var det dags för maten. Det var jättegott, hon bjöd på olika Sallader + bröd :)

Efter " förfesten " , var det dags för raggarträffen inne på Jägers. Och eftersom vi lyckats få "chafför-band" så gick vi in gratis (skulle annars betalat 160kr), haha. Så det var ganska gött att vi inte behövde betala. Där var inte så mycket folk, men det var skönt eftersom vi då kunde röra oss ganska fritt.

- inga bilder än sålänge. Var dum nog att inte ta med mig någon kamera :/

Inga kommentarer: