onsdag 2 september 2009

godnatt

Inte gjort speciellt mycket ikväll, suttit och lyssnat på lite musik. Musik som betyder någonting för mig, det är viktigt! Och det blev inget handlande med Nadine idag så hon får helt enkelt handla själv i morgon eller något, haha (:

Har som sagt bara tagit det lugnt ikväll, har varit ute och flängt hela helgen och dagarna som gått så jag förtjänade lite lugn och ro. Unnade mig med en film tillsammans med syster och nu hade jag tänkt gå och lägga mig. Jag vet, klockan är typ tjugo i tio? Men jag är trött och ni vet, skönhetsömn är faktiskt viktigt!

Så, nu sätter jag på ännu en film som jag sedan tänkt somna till. Blir nog inget bloggande i morgon bitti, tänkte ta lite sovmorgon faktiskt. Engelska B i morgon bitti, min lärare är gaanska dryg! Men det blir nog bra. Arobic i morgon också, i två timmar - men det är roligt!

Godnatt, sleep tight!

Inga kommentarer: