söndag 27 september 2009

pudding (;

Hemma igen, dock inte hos mig. Stannar hos Elin en kväll till, om inte mer? Haha.. Lånade med oss hennes pappas dator hem, kände att vi behövde ha lite kontakt med datorlivet och inte bara verkligheten, som vi nu haft det i två veckor drygt?!

Har inte hittat på så mycket idag faktiskt. Varit hos hennes syster idag, bara tittat på Tv och tagit det lugnt. Var och kollade på Elin's nya lägenhet också, dom har precis fått den färdigmålad så skulle hon in och se hur det blivit. Och det blev väldigt fint :) Blir annorlunda när alla möbler kommer in dock, men det kommer nog bli super!

Käkade middag med hennes pappa ikväll igen, haha. Har gjort det nu hela helgen, men det har varit mysigt. Det blev tacos ikväll igen, men det var gott. Stannade dock inte lika länge som vi gjort de andra dagarna, kände att vi behövde komma hem, duscha och lite så.. Har precis tittat på Hitch och käkat chokladpudding, som Elin gjorde när jag duschade. Hitch är asbra och chokladpudding är supergott (a).


Har inte tagit så många bilder i helgen, blev ju några när vi badade. Men inte så mycket mer :/, har bara kamera på mobilen ^^. Men kanske blir mer senare, isåfall laddar jag upp några (: Nu blir det mer film tittande och ska käka upp chokladpuddingen, haha..

1 kommentar:

SAn sa...

Åhhh! jag älskar chokladpudding.. vad sugen jag blev nu!