måndag 28 september 2009

trådlös

Inte här, inte nu.
Inte jag och verkligen inte du.

Vaknade för en stund sen av att Elin's hund låg och gnällde vid mina fötter, han kanske drömde om flickor? Haha. Tänkte ta honom i koppel och gå ut en runda men när jag tittade ut genom fönstret så ångrade jag mig ganska snabbt. Då det blåser fruktansvärt och spöregnar. Inte så roligt att gå ut i skinnjacka då! Så får spara rundan till vädret har lagt sig en aning..

Igår satt Elin vid datorn en stund och klöddade med internet, eftersom det inte verkade vilja fungera när hon skulle använda det. Säger bara; Piss på trådlöst! Och eftersom jag skickade sms i en väldigt obekväm ställning, så kröp jag intill Elin och la mig där istället, fick dock ha fötterna på stolen vid matbordet, eftersom soffan inte räckte till, haha. Men såklart så la jag mig lite väl bekvämt och somnade efter bara en liten stund - att jag inte tänkte på det? Vet inte hur länge jag sov innan Elin gav upp med internet och väckte mig, men en sömnstund är aldrig fel (:

Idag har vi inte planerat något speciellt. Mer än att vi ska storstäda lite här i lägenheten, ska flytta ut lite saker och så. Men det kommer nog bli bra när det är färdigt. Vet dock inte om vi två orkar bära ner allt? Men annars får vi väl ringa efter förstärkning, haha?!

Börjar bli lite hungrig nu faktiskt, kanske dags för plutten att vakna nu så vi kan äta frukost (a). Dock tror jag hon kommer sova en stund till, så jag tar väl och väntar en stund till. Så slipper hon äta själv senare. Nej, nu ska jag faktiskt ta och kolla om där kanske är något bra på Tv?

Inga kommentarer: