tisdag 1 september 2009

tjeeenare .

godmorgon, sovit gott?

Gick upp för en timme sen, in i duschen och sen var det dags för sminket. Dock orkar jag nog inte göra vid mitt hår idag, ska inte göra någonting speciellt. Jag brukar alltid piffa upp mig när jag ska gå till skolan, men idag är bara en sån dag. Vi ska nämligen vara i restaurangen så jag kommer byta om när jag kommer dit, ska då ha serveringskläder - alltså fixar jag till resten i skolan! Det är skönt att inte behöva lägga ner lika mycket energi på kläder, på morgnarna Tis-Ons. Eftersom man nu ändå bytar om, man behöver ju inte lika mycket tid på sig efter det att man har kravlat sig ur sängen. Haha!

Nej, nu börjar klockan bli mycket. Ska ta bussen om en halvtimme, måste packa det sista, prata med mushi och borsta tänderna.

btw: Jag har en massa outfit's bilder, som jag tagit de två närmaste dagarna. Jag har inte orkat lägga in de på datorn ännu, det är därför de inte kommit upp ännu. Men jag lägger upp de senare idag - lovar. Då får ni alltså gå tillbaka i bloggen och kolla de sista inläggen (:

Inga kommentarer: