onsdag 2 september 2009

hejsvejs

tänkte faktiskt blogga igår innan jag skulle gå och lägga mig, men när jag lagt mig i soffan där nere för att titta på TV så insåg jag hur trött jag egentligen var. Fick några sms, men orkade inte ens svara. Haha! Det är konstigt, för det är alltid då mobilen lever som mest? Men när man väl är på hugget, då är det ingen som vill mig något xP - skumt!

imorse vaknade jag klockan sex, gick upp direkt. Jag är ganska stolt över mig själv, börjar ju nästan bli bra på att gå upp på morgnarna. Har insett att jag inte ens orkar tjaffsa med mig själv om jag ska gå upp eller ligga kvar, haha. Tog en dusch, på med sminket, packa ner skjortan och strumpbyxor. Sedan bar det av till restaurangen! Ska ju jobba i serveringen nu i sex veckor (?). Det är jätteroligt där och det är kul att träffa nya människor (dock inte just nu, med tanke på "svininfluensan"). Hade inte så många gäster idag heller, fastän telefonen gick på högvarv. Jag fick inget bord idag, så jag jobbade i butiken.

dock inte vår meny.

Skulle egentligen följt med en vän och handla nu efter skolan, men när jag ringde henne så låg hon och sov. Så jag åkte hem så länge, får se om hon ringer senare kanske?

Inga kommentarer: