fredag 18 september 2009

update.non!

jag har då inte uppdaterat på typ aaaaslänge, pga jag har varit sjuk hela veckan och inte haft någon tillgång till internet. Eller jo, men det var fruktansvärt segt och eftersom jag inte har något som helst tålamod med sånt, så blev det ingen uppdatering för min del.

Däremot har jag varit lite spontan i veckan, det började med att min kompis fick ett flipp. Vi var ute på stan men plötsligt hamnade vi inne i en piercings-studio och hon kom ut med piercing i tungan - göttans!

När vi kom hem till mig satt vi bara och kollade på varandra med "konstiga blickar", då jag fick syn på någonting i hyllan och sneglade från det och fångade upp hennes ögonkontakt igen. Det jag tittade på var en Röd hårfärgs-förpackning som stod på min hylla och jag insåg att den har stått där väldigt länge nu utan att bli använd. Och eftersom att vi inte hade någonting bättre för oss, så tog min kära kompis hand om den och placerade mig på en stol i köket. Vilket slutade med att jag fick rött hår (:

Det blev inte Ariel-rött som det låter som, utan lite mer åt det mörka hållet. Men det blev super snyggt och jag är faktiskt nöjd med det ! Så det behåller jag nog , iallafall ett tag (;

Inga kommentarer: