fredag 18 september 2009

blogg till alla (;

Nu när jag kom tillbaka från "ingenstans" och loggade in på bloggen igen, fick jag syn på att mina två favvo-kusiner har skaffat sig varsin blogg (de har kanske haft dom ett tag, men inget som jag vetat om?) Så jag var ju bara tvungen att lägga till dom på min "följarlista"!

Har precis kommit innanför dörren, var ute en sväng och träffade en tjejkompis. Hon är så söt! Kanske borde gifta mig med henne? Nja, inga hastiga beslut nu. Får nog lugna mig lite :/ xD

Som ni kanske märker är jag trööött, eller egentligen inte. Meeeen uttråkad!!! jag tog faktiskt några bilder idag på min nya hårfärg, dock har jag inte orkat slänga in dem i datorn ännu. Så det får bli i morgon istället.

Skulle egentligen jobbat ikväll, 17-00. Men så blev det inte eftersom jag varit sjuk, behövde en extra dag på mig att bli frisk. Får se hur jag mår i morgon, annars blir det jobb i morgonkväll istället :) Gött att tjäna pengar! Jag behöver dom verkligen, sparar ju till en semester nu till vinter. Men mer om den får ni veta senare (;

Inga kommentarer: